DashboardFollow Me
┆独舞de蝴蝶┆迷失の泪音┆: 各位看这里~看这里~XP

Welcome to MY BLOG :D




Can help me a little Simply Thing?
Help me click the thing that named Nuffnang
Gadget on left side named "Click This"
Thankiew ;D

-------------------------------------------------------------

Click this too if you like my Blog ;)


-------------------------------------------------------------

Here are My Shop. Mind Like and Support? ;)



Click to Enter
点击进入

各位看这里~看这里~XP


★跟朋友吵架! 请回忆以前! =)★


A little faith Brightens a rainy day
小小的信念 照亮那下雨天 

Life is difficult you can't go away 
生命难困苦、你总不能逃避 

Don't hide yourselve in the corner 
不要于躲角落 

You have my place to stay 
我的胸怀可让你倚靠
 
Sorrow is gonna say goodbye 
忧伤终会跟你说再见 

Opens up You'll see the happy sunshine 
张开眼睛 你会看见快乐的阳光 

Keep going on with your dream 
继续追寻梦想 

Chasing tomorrow's sunrise 
向着明天的太阳追赶 

The spirit can never die 
不会逝去的、是信念与理想 

Sun will shine, my friend 
好朋友、太阳会闪耀 

Won't let you cry, my dear 
谁都不会令你流泪 

Seeing you shed a tear Make my world disappear 
你的一滴眼泪 都会让我的世界灰暗 

You'll never be alone in darkness 
在黑暗中、你永不会孤独 

See my smile, my friend 
好朋友、看我的笑颜 

We are with you, holding hands 
手牵手、我们和你一起走 

You have got to believe, you are my destiny 
在我宁静的心灵、你是我的信念与目标 

We're meant to be your friends 
我们永远都会在一起 

That's what a friendship be
因为我们朋友



♥♥♥男孩们对女孩说吧! ;D♥♥♥♥
When visions around you 當各種意象環繞在妳四週
Bring tears to your eyes 只會使妳流淚
And all that surrounds you 在妳的身邊
Are secrets and lies 就只有秘密與謊言 I'll be your strength 我會是妳的力量
I'll give you hope 我會是妳的希望
Keeping your faith when it's gone 即使是失去,也要堅守妳的信念
The one you should call 有個人妳應該去呼喚他
Is standing here all alone 他正在獨自一人站在這兒 And I will take you in my arms 我會擁抱住妳在我懷中 And hold you right where you belong 擁抱妳回到你的歸屬
Till the day my life is through 直到我死去那天 This I promise you 這就是我對妳的承諾 This I promise you 這就是我對妳的諾言 I've loved you forever 我永遠都會愛著妳 In lifetimes before 在臨終時刻到來之前 And I promise you forever 我永遠都會答應妳
Will you hurt anymore 妳會再受到痛苦嗎? I give you my world 我將我的世界送給妳 I give you my heart 我將我的心奉獻給妳 This is a battle we've won 我們贏了這場戰爭 And with this vow 憑著這個誓言
Forever has now begun 從現在的開始直到永遠 Just close your eyes each loving day 每日戀愛都閉上妳的眼睛 I know this feeling won't go away 我知道這種感覺是不會失去的 Till the day my life is through 直到那天我的生命終止 This I promise you 這就是我對妳的承諾 I promise you 我會答應妳 Over and over fall 我跌倒不但一次又一次 When I hear you call 當我聽到妳的呼喚
Without you in my life baby 如果我這一生中沒有妳,寶貝
I just wouldn't be living at all 我真的不想活下去 And I will take you in my arms 我會擁抱住妳在我懷中 And hold you right where you belong 擁抱住妳直到妳屬於我的 Till the day my life is through 直到我生命終止的那一天 This I promise you baby 這就是我對妳的承諾,寶貝 Just close your eyes each loving day 每日戀愛都閉上妳的眼睛 I know this feeling won't go away 我知道這種感覺是不會失去的 Every word I say is true 我說的每一句話都是真的 This I promise you 這就是我對妳的承諾 Every word I say is true 我說的每一句話都是真的 This I promise you 這就是我的承諾 I promise you 我會答應


▶▶失恋的人请坚持下去!加油!=D◀◀

Its been the longest winter without you
沒有你的寒冬漫長難過

I didn't know where to turn to
 
我不知該往哪走

See somehow I can't forget you
就是無法抹除對你的記憶


After all that we've been through
畢竟我們一起經歷那些過去


Go in come in
無助地徘徊


Thought i heard a knock
以為有人在敲門 


Who's there? no one
門口卻空無一人


Thinking that i deserved it
我想我是自作自受


Now i realize that i really didnt know
現在才了解我並沒有看透


You didnt notice you mean everything
或許你沒有發現 你就是我的一切


Quickly im learning, to love again
而很快我將學會在愛一回


All i know is, imma be ok
我會從傷痛中復原


Thought i couldnt live without you
曾以為沒有你 我就過不下去


Its gonna hurt when it heals to
雖然傷痛癒合時 還是會痛苦


It'll all get better in time
但每一次我都會好好的過


Eventhough i really love you
儘管我真的很愛你


Im gonna smile cause i deserve to
我還是要微笑 因為我本該如此


It'll all get better in time
每一天我都會好好的過


How could i turn on the tv
連電視都看不下去


Without something there to remind me
因為它無法讓我清醒


Was it all that easy
是否真的那麼容易


To just put aside your feelings
可以把對你的感覺置之不理


If im dreaming
這一切是否還在夢中


Dont wanna let, hurt my feelings
我失去了歡笑 你傷害了我的感情


But thats the path, i believe in
但我相信是必經的過程


And i know that, time will heal it
我知道時間會撫平傷痕


You didnt notice, you mean everything
或許你沒有發覺 你就是我的一切


Quickly im learning, to love again
而很快我將學會在愛一回


All i know is, imma be ok
我會從傷痛中復原

Thought i couldnt live without you
曾以為沒有你 我就過不下去


Its gonna hurt when it heals to
雖然傷痛癒合時 還是會痛苦


It'll all get better in time
每一天我都會好好的過


Eventhough i really love you
儘管我真的很愛你


Im gonna smile cause i deserve to
我還是要微笑 因為我本該如此


It'll all get better in time
每一天我都會好好的過


Since theres no more you and me
既然你我無法再繼續


It's time i let you go so i can be free
我該讓你走 好讓自己也能自由


And live my life how it should be
過我該過的生活


No matter how hard it is i'll be fine without you  yes i will
無論多難熬 我還是會讓自己更好


Thought i couldnt live without you
會讓自己更好


Its gonna hurt when it heals to
雖然傷痛癒合時 還是會痛苦


It'll all get better in time
每一天我都會好好的過


Eventhough i really love you
儘管我真的很愛你


Im gonna smile cause i deserve to  yes i do
 
我還是要微笑 因為我本該如此

It'll all get better in time
每一天我都會好好的過







呃呃...
这个只是因为看到很多朋友/网友有感情问题
所以想放这些东西安慰他们>/////<
PS: 不要以为我是疯子蛤~

0 泪滴:

发表评论